Haydi başlıyoruz :)

Post halım, renk renk kalemlerim, kozmetiğim, kumaşlarım, taşlarım, boncuklarım da hazır olduğuna göre artık başlayabilirim! 
Ama post halım önemli onu mutlaka bir yerlere sıkıştırmalıyım, dur bakalım nereye sıkıştıracağımı sonra buluruz... 
Efendim öncelikle kendimi tanıtayım; ben Dilara. Okurum, yazarım, çizerim, boyarım, izlerim, dinlerim, dikerim, örerim, pişiririm... elim kolum boş durmaz habire bir şeyler yaparım. Biraz tezcanlıyım ama bir o kadar da dikkatliyim. Yaptığım işi ciddiye alırım fakat hayatı o kadar da ciddiye almam. Herkes gibi anlat anlat bitirilmezimdir kesin fakat çok da önemli varlıklar olmadığımıza inandığımdan bu kısımları çok da uzatmak istemiyorum :) 
Gelelim niye açtım bu blogu? Belki de 30 küsurumdan sonra ünlü olurum belli mi olur? :) Yok yok o değil sebebi. Zira öyle bir amacım olsaydı daha önce açtığım 3 tane blogu da paylaşırdım ya da sosyal medya hesaplarımı gizli tutmazdım. Esas amacıma gelecek olursak yukarıda da bahsettiğim gibi çok şey yapıyorum ve birçok tatlı insandan mesajlar geliyor onu nasıl yapıyorsun bunu nasıl yapıyorsun, ne kullanıyorsun, şunu nereden aldın, ben de yapabilir miyim... gibi onlara tek tek cevap veriyorum üşenmeden fakat bir blogum olursa belki daha detaylı açıklamalar yapabilirim diye düşündüm, yani biraz da o tatlı insanların isteği üzerine böyle bir yola girdim. 
O zaman haydi başlıyoruz:) umarım seversiniz paylaşımlarımı. 

Yorumlar

  1. Canım benim hayırlı ugurlu olsun. Heyecanla bekliyordum dediğinden beri. Eminim herşey çok güzel olucak 💕💕💕💕

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar