kirpik liftingi nedir, ne işe yarar?

Bugün size harika bir uygulamadan bahsedeceğim 'kirpik liftingi'. 


Gözler yüzümüzün en önemli parçaları ve onlardaki en ufak oynamalar dahi ifademizi komple değiştirebiliyor. Benim kirpiklerim uzun fakat zannediyorum yaş ilerledikçe o eski kıvrıklığını kaybetmeye başladı hatta bazen göz kenarlarından üst ve alt kirpikler birbirine girebiliyor ki bu çok rahatsız edici olabiliyor. Kirpik kıvırıcı da sevmiyorum hem kirpikleri kırdığını hem de çok homojen bir kıvırma sağlamadığını düşünüyorum. 

Bundan yaklaşık 5 sene önce sahne makyajı eğitimi aldım. Bu sırada Berna Hanımla tanıştım. (hayat hep tesadüflerle dolu, sonradan kendisi Yaşamkent'te bir güzellik salonu açtı. Böylece çok yakın olduk birbirimize 😄 ) İlk kez o zaman kirpik perması yaptırdım. Tabi kirpik liftingi daha güzel bir uygulama. Hemen detaylara gireyim. 

Kirpik perması (tıpkı saç perması gibi) kirpikleri sadece kıvıran bir uygulama. Ekstra bir şey vermiyor size. (Emin olun o bile çok fark ettiriyor.) Kirpik liftingi uygulamasında ise hem kirpikler kıvrılıyor, hem uçları boyanıyor (benimki gibi kirpik uçlarınız sarı sarıysa çok etkili oluyor!) hem de keratin bakımla besleniyor. İşlemden sonra ne bir maskaraya ne de başka bir göz makyajına ihtiyaç duymuyorsunuz. (Kirpiklerim kaşlarıma değiyor resmen 😄 ) Etkisi ne kadar sürüyor derseniz kişiden kişiye değişiyor. Tıpkı saçınız gibi kirpiğinizin de kıl yapısı farklı olduğundan net bir süre vermek yanlış olur. Bende 1 ay ilk yapıldığı gibi duruyor, 2 aya kadar da etkisi sürüyor. Sadece bu işlemle kirpikleriniz daha yukarı kaldırıldığından olduğundan daha uzun görünüyor ve daha da dolgunlaşıyor. Kendi adıma şunu söyleyebilirim etkisi geçtikten sonra bile eskisi gibi kirpiklerim birbirine girmiyor. Daha nizami duruyor 😄.

İşlem yaklaşık 1,5 saat sürüyor. İşlem süresince gözlerinizi kapalı tutmanız gerekiyor. Kendinize işleme başlamadan bir müzik veya sesli kitap açabilirsiniz. (ya da uyuyabilirsiniz 😃)

Ne sıklıkla uygulayabilirsiniz? Ben yoğunluğumdan senede 2-3 kere ancak gidebiliyorum fakat kür gibi 2 ayda bir 3-4 kere tekrarlarsanız işlemin kalıcılığını arttırabilirsiniz. 


En azından bir kere deneyin etkisini görün derim. 



Bu hiç makyajsız hali. 



Bu da makyajlı (fakat maskarasız) hali. 

Fiyatları da böyle güzel bir işleme göre oldukça uygun. Berna Hanım uygulamayı 120 tl'ye yapıyor. Direkt göze en yakın bölgede çalışıldığı için hijyen, iyi ürün kullanımı ve titizlik çok çok önemli. Piyasada bu tarz uygulama yapan çok yer var iyi araştırma yapmadan gitmeyin sakın! 

Instagram'dan Berna Hanım'ı da tagleyeceğim ilgili postun altına. Oradan da kendisine ulaşabilirsiniz. Dilifeful instagram hesabım da burada 👉 dilifeful 

Sevgiler, bol bakımlı günler 😊

Yorumlar

Popüler Yayınlar